- 73479 m²
Finca rústica en venda a Icod El Alto
Los Realejos
Finca rústica a la venta en Los Realejos en la zona de Icod el Alto próxima a la Corona, cuenta una superficie de 73.479m2 y un área cultivable de 48.000m2, dispone de acceso asfaltado a la finca, estanque de agua de 30.000 litros, agua de riego, acceso privado, finca en bancales apta para cultivo ecológico de patatas, flores y cualquier otro tipo de cultivo, está situada a 800 metros sobre el nivel del mar, parte de la finca cuenta con pinares y brezos endémicos de la isla, vistas excepcionales al Atlántico y a la isla baja.
Se encuentra a pocos minutos del núcleo urbano de Icod el Alto que dispone de todo tipo de servicios.
Si desea ampliar más información contacte con nosotros.
Gestión 40 inmobiliaria.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
926 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
926 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.271 €
Cost total de l'immoble:
288.271 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
234.271 €
Interessos totals:
98.964 €
Cost total amb hipoteca
387.235 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.