Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 2 banys
- 170 m²
Casa o xalet en venda a Zarzadilla de Totana
Lorca
Casa en Zarzadilla de Totana situada en planta alta de 160 m2, pero que realmente son dos viviendas de 80 m2 cada una, con entradas independientes desde la planta baja. Cada vivienda dispone de 3 dormitorios, salón, cocina, cuarto de baño, gran balcón y en segunda planta hay una buhardilla y amplia terraza con preciosas vistas. Con posibilidad de comprar junto con la planta alta, la planta baja de 160 m2, que actualmente está alquilada y se podria continuar con él, precio 160.000€
#ref:CAS_2017
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
295 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
295 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
83.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.174 €
Cost total de l'immoble:
91.174 €
Estalvi aportat:
16.600 €
Import de la hipoteca:
74.574 €
Interessos totals:
31.502 €
Cost total amb hipoteca
122.676 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.