- 3 habs.
- 1 bany
- 70 m²
- 2a Planta
Pis en venda a San Millán - Ayuntamiento
Logroño
Ofrecemos a la venta piso en zona la Universidad. Esta propiedad de tres habitaciones se encuentra en la segunda planta de un edificio que cuenta con ascensor, facilitando así el acceso a personas de todas las edades y condiciones.
Con una superficie útil de 70 metros cuadrados y 68.78 metros construidos, este inmueble es una opción ideal para quienes buscan confort y funcionalidad en pleno núcleo urbano.
3 habitaciones mas salón, de las cuales una de ellas se accede desde el salón
A reformar
Para primera vivienda o para inversores
Un añadido significativo es el ascensor disponible en el edificio, que se convierte en un recurso valioso para la vida cotidiana
Este piso en venta, con su excelente relación calidad-precio
Si te encaja no dudes en llamarnos¡¡
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
Gas naturalEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:201 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:42 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
480 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
480 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
139.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.243 €
Cost total de l'immoble:
149.243 €
Estalvi aportat:
27.800 €
Import de la hipoteca:
121.443 €
Interessos totals:
51.302 €
Cost total amb hipoteca
200.545 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.