- 5 habs.
- 2 banys
- 190 m²
- 444 m² terreny
Casa o xalet en venda a Lliçà d'Amunt
Lliçà d'Amunt
CASA DE 190 M2 EN URB. DE LLIÇÀ D'AMUNT CON PARCELA DE 444 M2 MUY CERCA DE SUPERMERCADO Y COLEGIO
DISPONE DE PLANTA SÓTANO CON BODEGA DE 31 M2. PLANTA BAJA CON RECIBIDOR, BAÑO CON PLATO DUCHA, SALÓN-COMEDOR CON COCINA AMERICANA, UNA HABITACIÓN DOBLE Y UNA HABITACIÓN SENCILLA XL. 1ª PLANTA CON RECIBIDOR, COCINA-OFFICE Y SALÓN-COMEDOR CON SALIDA A BALCÓN, TRES HABITACIONES DOBLES Y BAÑO. AIRE ACONDICIONADO, CARPINTERÍA INTERIOR SAPELI, CARPINTERÍA EXTERIOR ALUMINIO Y SUELOS DE GRES.
PRECIO: 410.000€
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.467 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.467 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
410.000 €
Impostos i despeses de la compra:
43.199 €
Cost total de l'immoble:
453.199 €
Estalvi aportat:
82.000 €
Import de la hipoteca:
371.199 €
Interessos totals:
156.808 €
Cost total amb hipoteca
610.007 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.