- 3 habs.
- 87 m²
Pis en venda a Indivil I Mandoni, Mariola
Lleida Capital
¡ Oportunidad ! Piso de 87 m² para reformar a la venta en el barrio de La Mariola, Lleida. La vivienda está distribuida en salón-comedor, tres dormitorios, cocina, cuarto de baño, terraza y vestíbulo. Cuenta con suelos de gres, ventanas de aluminio... Precisa reforma para entrar a vivir, pero ofrece muchas posibilidades. Es una 2ª Planta en un bloque con ascensor. Buenas comunicaciones por carretera (N-230) y transporte público. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos, comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:221 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:46 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
206 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
206 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
56.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.241 €
Cost total de l'immoble:
63.241 €
Estalvi aportat:
11.200 €
Import de la hipoteca:
52.041 €
Interessos totals:
21.984 €
Cost total amb hipoteca
85.225 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.