- 3 habs.
- 1 bany
- 93 m²
- 7ª Planta
Pis en venda a Avinguda de Pius XII, Instituts - Universitat
Lleida Capital
Piso de 3 habitaciones en zona Paseo de Ronda - Telepizza. Piso de 90 metros cuadrados muy bien distribuido con zona de día y zona de noche. Además, se trata de un piso totalmente exterior, muy luminoso y muy bien cuidado. Cuenta con ventanas de aluminio y baño con plato de ducha. Dos de las 3 habitaciones son dobles y la tercera es individual. La cocina es amplia y con mucha luz. La calefacción individual es de gas ciudad. 70€ de comunidad mensuales y 10 de garaje mensuales
El precio del piso incluye una plaza de garaje en el mismo edificio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:234 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:123 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Forn
- Nevera
- Serv. porteria
- Alarma
- Zona Infantil
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
541 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
541 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
150.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.903 €
Cost total de l'immoble:
166.903 €
Estalvi aportat:
30.000 €
Import de la hipoteca:
136.903 €
Interessos totals:
57.833 €
Cost total amb hipoteca
224.736 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.