- 3 habs.
- 1 bany
- 144 m²
Casa adosada en venda a Vidiago - Pendueles - Tresgrandas
Llanes
Spacioasturias pone a la venta esta bonita casa para rehabilitar y una cuadra que esta adosada a la misma con el tejado ya completamente rehabilitado, en el pueblo de la Borbolla.
La vivienda consta de 144 m² divididos en 3 alturas.
Planta baja: cocina individual, salita y baño.
Planta 1ª: Sala y 2 dormitorios.
Planta 2ª: Sala con salida al corredor y dormitorio.
Adosada a la casa encontraremos lo que en su día fue la cuadra y ahora es un local diáfano con el tejado recientemente rehabilitado en donde se podría construir otra vivienda o aumentar la existente. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ButàAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
564 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
564 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.703 €
Cost total de l'immoble:
174.703 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
142.703 €
Interessos totals:
60.283 €
Cost total amb hipoteca
234.986 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.