Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 78 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Carretera de San Cucao, 9, Llanera
Llanera
SE VENDE SÓLO COMO INVERSIÓN YA QUE ACTUALMENTE ESTÁ ALQUILADO.
El piso es exterior, luminoso, con altura y está amueblado, se encuentra ubicado en la Carretera de San Cucao en Posada de Llanera. Tiene una superficie construida de 78 m2. Dispone de 2 habitaciones y de 1 baño con bañera. La cocina está equipada. Tiene un salón luminoso y acogedor. Tiene además una salita de estar. La calefacción es eléctrica. Los suelos son de parquet y cerámica. Las ventanas son de madera. La puerta es blindada. El edificio tiene ascensor. Le corresponde un trastero en el sótano.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:209 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:44 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
337 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
337 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
95.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.341 €
Cost total de l'immoble:
104.341 €
Estalvi aportat:
19.000 €
Import de la hipoteca:
85.341 €
Interessos totals:
36.051 €
Cost total amb hipoteca
140.392 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.