- 3 habs.
- 3 banys
- 120 m²
Casa o xalet en venda a Calle Camino Caraviés, Llanera
Llanera
EXCEPCIONAL PROMOCIÓN DE CHALETS EN POSADA DE LLANERA, en la zona de Caraviés. Entorno espectacular, tranquilo y natural. Fincas de 2.500 m², con una orientación suroeste y vistas al Monte Naranco. Distribución en 2 plantas, con una superficie de 150 metros construidos, calefacción individual, aire acondicionado, plaza de garaje, terraza, jardín.... Posibilidad de instalación de piscina natural en armonía con el paisaje. Se pueden realizar visitas a otras obras en la zona. Infórmate sin compromiso. ¡LLAMA YA Y LO VEMOS!
*En el precio final no están incluidos el Impuesto de Trasmisiones Patrimoniales, ni los gastos de Notaria y Registro.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:27 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:5 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.226 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.226 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
350.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.199 €
Cost total de l'immoble:
380.199 €
Estalvi aportat:
70.000 €
Import de la hipoteca:
310.199 €
Interessos totals:
131.039 €
Cost total amb hipoteca
511.238 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.