- 4 habs.
- 2 banys
- 166 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Calle Pintor Madrazo, 1, La Zarzuela - San José - Belén
Linares
Gran piso , con ascensor, entrada , salón grande, con salida a un gran balcón,con vistas despejadas y abiertas, con capacidad para mesa y sillas, cuatro dormitorios, dos baños, cocina con despensa, lavadero con cierre de aluminio.un baño completo y aseo.
este piso está muy cerca de la Plaza el Minero, supermercado Más y Más, farmacia, cafeterías
En las fotografías no se aprecia la amplitud, debido a la gran cantidad de muebles robustos, que contiene, precio negociable
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
A reformarPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
480 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
480 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
139.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.243 €
Cost total de l'immoble:
149.243 €
Estalvi aportat:
27.800 €
Import de la hipoteca:
121.443 €
Interessos totals:
51.302 €
Cost total amb hipoteca
200.545 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.