- 3 habs.
- 1 bany
- 83 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle Río Genil, 5, Linarejos
Linares
Vivienda en zona los ríos, es una planta baja, todo con una reforma integral ,el piso consta de entrada, salón, cocina oficce, baño completo con bañera súper grande y ancha, actualmente es de dos dormitorios , porque uno se le dio al dormitorio principal para hacer un vestidor abierto comunicado y con ventana y gran luna de cristal, paredes lisas, consolas de aire acondicionado, carpintería exterior aluminio color bronce, doble cristal, tarima flotante, instalación de gas, solamente tendría que colocar los radiadores y caldera, actualmente esta alquilado, con una renta de 500 euros excelente pagador, el contrato tiene una duración de un año.Se puede visitar
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsOrientació
Sud-estAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Electrodomèstics
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
306 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
306 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
88.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.021 €
Cost total de l'immoble:
95.021 €
Estalvi aportat:
17.600 €
Import de la hipoteca:
77.421 €
Interessos totals:
32.705 €
Cost total amb hipoteca
127.726 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.