- 13 habs.
- 12 banys
- 323 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle Azabacheria, Casco Antiguo
León Capital
Se vende edificio, con division horizontal y destinado a negocio de hospederia, situado en el corazon del casco historico de Leon, a escasos metros de la Plaza Mayor y la Catedral.
Se encuentra actualmente en funcionamiento, perfectamente acondicionado y equipado para la actividad.
Cuenta con zona de recepcion, lavanderia, 13 habitaciones y 12 baños, todo ello distribuido en 4 plantas. Dispone de 3 trasteros en la planta sotano.
Los locales comerciales no estan en venta.
Informacion personal en nuestra oficina.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.558 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.558 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
750.000 €
Impostos i despeses de la compra:
47.497 €
Cost total de l'immoble:
797.497 €
Estalvi aportat:
150.000 €
Import de la hipoteca:
647.497 €
Interessos totals:
273.526 €
Cost total amb hipoteca
1.071.023 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.