- 3 habs.
- 1 bany
- 62 m²
Pis en venda a Descubridores - Escritores
Leganés
***inmueble el venta desde el día 28/04/2026 al 11/05/2026*. ** venta en período de pujas al alza. ** Se vende a la puja más alta recibida. GARSIERRA. GARSIERRA. Vivienda ubicada en Madrid, Leganés.
Municipio que dispone de todos los servicios básicos a su alcance, con oferta comercial y educativa como Escuela infantil Lope de Vega, variedad de servicios de restauración y zonas verdes valoradas en las que poder realizar actividades al aire libre.
Vivienda para quienes quieran vivir en una zona tranquila como para aquellos que busquen invertir para arrendamiento con una muy buena rentabilidad.
Todo ello, además, con excelentes comunicaciones por transporte público y carreteras.
Consulte la disponibilidad de los inmuebles y solicite información sin compromiso. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
585 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
585 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.103 €
Cost total de l'immoble:
182.103 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
148.103 €
Interessos totals:
62.564 €
Cost total amb hipoteca
244.667 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.