Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 72 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Rio Ter, Casco Antiguo
Leganés
PISO OCUPADO POR PERSONA SIN JUSTO TÍTULO ESTE INMUEBLE DEBIDO A SU ESTADO OCUPACIONAL NO ADMITE VISITAS IDEAL PARA INVERSORES LA LOCALIZACIÓN DEL INMUEBLE ES APROXIMADA Vivienda de 68 m², según Catastro, y 4 m² de elementos comunes a la venta en Leganés, Madrid. Es una planta baja en un bloque sin ascensor. Muy bien comunicado por carretera (M-425) y transporte público. Cercano a varias paradas de autobús y a las estaciones de tren y Metro de 'Leganés' (línea 12 de metro y C5 de Cercanías Renfe). Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (CEIP Calderón de la Barca), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN La localización del activo es aproximada
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
OcupatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
772 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
772 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
225.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.496 €
Cost total de l'immoble:
240.496 €
Estalvi aportat:
45.000 €
Import de la hipoteca:
195.496 €
Interessos totals:
82.584 €
Cost total amb hipoteca
323.080 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.