- 3 habs.
- 2 banys
- 150 m²
Casa o xalet en venda a Calle Virgen de la Verdad, Lazagurría
Lazagurría
EXCLUSIVA EN INMOBILIARIA SANZ.
Oportunidad en el pueblo de Lazagurria. Excelente casa independiente, muy bien cuidada y en muy buen estado lista para entrar a disfrutar. Se distribuye de la siguiente manera:
Planta Baja: Acceso a la vivienda- Portal. 1 pequeño trastero-almacenaje. Merendero completo con chimenea y 1 cuarto de baño completo con ventana.
Planta Primera: 3 dormitorios ( uno de ellos con salida a la terraza), cocina con salida a la terraza, 1 despensa y 1 cuarto de baño completo con ducha y ventana.
Agua caliente con calentador. Chimenea de leña en el merendero.
VEN A INMOBILIARIA SANZ. PÉREZ GALDÓS 51 !!!!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
228 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
228 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.641 €
Cost total de l'immoble:
70.641 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
57.641 €
Interessos totals:
24.350 €
Cost total amb hipoteca
94.991 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.