Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
- 6500 m² terreny
Casa o xalet en venda a Laviana
Laviana
SE VENDE, casa de 90m Aprox. A 2 minutos de Pola de Laviana, 10 minutos del Parque Natural de Redes y los embalses de Tanes y Rioseco ,30 Minutos de Gijón, 35 Minutos de Oviedo.
SUPER LUMINOSO en plena naturaleza y mucha tranquilidad.
La casa consta de 3 plantas, distribuidas con un garaje en la planta baja con baño y espacio para 3 coches. La planta principal está distribuida en 3 habitaciones, un baño completo, salón , cocina y terraza.Calefacion de gasoil. La tercera planta es un bajo-cubierta habitable con chimenea.
En el exterior; colindante con la casa se encuentra una cuadra con tenada y un cuarto para ahumar embutido.
Consta de dos Fincas unidas pegadas a la casa de 6.500m² Aprox.
Fácil acceso.
Lista para entrar a vivir.
SOLO LLAMADAS; 600529569
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Pati
- Forn
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
877 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
877 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.071 €
Cost total de l'immoble:
272.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
222.071 €
Interessos totals:
93.811 €
Cost total amb hipoteca
365.882 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




