Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 7 habs.
- 2 banys
- 230 m²
Casa o xalet en venda a Calle Barrio Bajo, 21, Laujar de Andarax
Laujar de Andarax
Su precio es de 115000 sin impuestos incluidos (7% I.T.P.). No incluye gastos de registro y notaria. Los tipos aplicados son los más altos, pudiendo el comprador, por sus características, beneficiarse de algunas deducciones fiscales.
Esta propiedad, dispone del Documento Informativo Abreviado (D.I.A) al servicio del consumidor, tal y como exige la normativa vigente. Su confianza nuestra mayor recompensa
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
398 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
398 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
115.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.803 €
Cost total de l'immoble:
123.803 €
Estalvi aportat:
23.000 €
Import de la hipoteca:
100.803 €
Interessos totals:
42.583 €
Cost total amb hipoteca
166.386 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Tu vivienda protegida cuando estas fuera
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa