- 4 habs.
- 3 banys
- 193 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Europolis
Las Rozas de Madrid
Agencia inmobiliaria de Las Rozas De Madrid zona Las Rozas Europolis Tecnocasa Estudio Inmobiliario Las Rozas-Europolis Slu:
EN VENTA ÁTICO DE 193 METROS CON LAS MEJORES VISTAS.
ESTA VIVIENDO CUENTA DE UNA SALON SÚPER LUMINOSO CON SALIDA A LAS DOS TERRAZAS, ADEMAS CUENTA CON 4 DORMITORIOS DE LOS CUALES 1 CON BAÑO EN SUITE Y SALIDA A LA TERRAZA Y OTRO BAÑO COMPARTIDO, LUEGO COCINA COMEDOR EN EXCELENTE ESTADO CON SALIDA A LA TERRAZA. LA CALEFACCION ES INDIVIDUAL DE GAS Y AIRE ACONDICIONADO DE FRIO Y CALOR.
URBANIZACION CON PISCINA, TRASTERO, PORTERO Y 2 PLAZAS DE GARAJE
EN UNA DE LAS MEJORES ZONAS LAS ROZAS DE MADRID, DONDE LA CERCANIA A MADRID EN CARRETERA 505 Y A-6, RENFE CERCANO Y AUTOBUSES DIRECTO A MADRID.
OPORTUNIDAD ÚNICA
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:18 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:20 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.034 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.034 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
890.000 €
Impostos i despeses de la compra:
55.897 €
Cost total de l'immoble:
945.897 €
Estalvi aportat:
178.000 €
Import de la hipoteca:
767.897 €
Interessos totals:
324.387 €
Cost total amb hipoteca
1.270.284 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.