Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 107 m²
Pis en venda a Paraje la Piconera, 1, Aljomahima - Ermita
Las Gabias
Inmueble de particular por traslado a otra provincia | Este piso se encuentra en Paraje la Piconera, 18110, Las Gabias, Granada, situado en el distrito de Aljomahima - Ermita, en la planta bajo. Es un piso, construido en el año 2008, que tiene 107 m2 de los cuales 71 m2 son útiles y dispone de 2 habitaciones y 1 baños.
Tiene terraza, ascensor, piscina comunitaria, luminoso, cocina equipada, aire acondicionado, plaza de garaje, cocina amueblada, trastero incluido y exterior.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Electrodomèstics
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
613 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
613 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
176.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.223 €
Cost total de l'immoble:
190.223 €
Estalvi aportat:
35.200 €
Import de la hipoteca:
155.023 €
Interessos totals:
65.487 €
Cost total amb hipoteca
255.710 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




