Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 300 m²
Casa o xalet en venda a Las Casas del Conde
Las Casas del Conde
Se vende casa rústica en la Sierra de Francia (Salamanca). A 5 minutos a pie de las pozas del río Francia.
300 m2 totales.
100m2 (2 bodegas o garajes) + 100 m2 (planta vivienda +100 m2 (buhardilla acabada y techo madera, con baño y terraza).
Completamente amueblada.
3 dormitorios amplios. Cocina amueblada. 2 baños completos. 1 despensa. salón-comedor. Buhardilla acabada diáfana con 1 baño y una amplia terraza con preciosas vistas. Perfecta para casa rural.
Recién reformada. Fachada recién enfoscada y puesta piedra natural de musgo. Garajes recién hechos.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
616 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
616 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.903 €
Cost total de l'immoble:
190.903 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
155.903 €
Interessos totals:
65.859 €
Cost total amb hipoteca
256.762 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




