- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle Ramón Alonso Riesgo, Sama
Langreo
Oportunidad en Sama de Langreo, cerca de todos los servicios a pie. Piso distribuido en dos dormitorios, salón, cocina y dos baños, uno con bañera y otro con plato de ducha. Queda amueblado y equipado con electrodomésticos. Suelos de parquet y gres, ventanas de aluminio con doble cristal y calefacción/agua caliente por gas natural. Trastero en planta de sótano. Vivienda en 2ª planta con ascensor, sin barreras arquitectónicas. ¡Pide tu visita sin compromiso!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Traster
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
390 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
390 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
110.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.703 €
Cost total de l'immoble:
120.703 €
Estalvi aportat:
22.000 €
Import de la hipoteca:
98.703 €
Interessos totals:
41.696 €
Cost total amb hipoteca
162.399 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.