Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
- 120 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle el Sol, 38, La Victoria
La Victoria
Vivienda de 3 plantas con un patio comunitario con zona verde. Planta baja con gran salón, cocina amueblada y totalmente equipada, así como un aseo. Primera planta con 3 dormitorios y cuarto de baño. En la tercera planta tiene una terraza que ocupa toda la planta y un lavadero-trastero también equipado.
La vivienda tiene todas sus ventanas al exterior y es muy luminosa.
Situada a 24 km de Córdoba. A 30 metros se encuentra la parada de autobús para ir a Córdoba, a 40 metros la farmacia, tiendas, bancos, cafetería, ambulatorio, guardería, colegio, ayuntamiento, mercado, parques infantiles etc. Vivienda muy céntrica.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Pati
- Electrodomèstics
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
343 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
343 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
99.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.681 €
Cost total de l'immoble:
106.681 €
Estalvi aportat:
19.800 €
Import de la hipoteca:
86.881 €
Interessos totals:
36.702 €
Cost total amb hipoteca
143.383 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




