- 5 habs.
- 3 banys
- 150 m²
Pis en venda a Calle de Pablo Iglesias, 24, La Puerta de Segura
La Puerta de Segura
Casa en primera planta de reciente construcción.
Se entra por un amplio recibidor y en la primera planta cuenta con salón con ventanas a dos calles ( una de ellas la avenida principal), amplia cocina- comedor con despensa, dormitorio con amplio baño en suite, gran placa de ducha y dos lavabos independientes, habitación -despacho, aseo y pequeño patio interior.
En planta alta cuenta con tres amplios dormitorios ( uno de ellos con salida directa a la terraza exterior de 22 metros cuadrados), baño con bañera y lavadero con trastero.
Toda la casa cuenta con ventanas de doble acristalamiento, mosquiteras en todas ellas, climatización en dos dormitorios y salón y puerta de entrada blindada.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
517 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
517 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
149.900 €
Impostos i despeses de la compra:
10.897 €
Cost total de l'immoble:
160.797 €
Estalvi aportat:
29.980 €
Import de la hipoteca:
130.817 €
Interessos totals:
55.262 €
Cost total amb hipoteca
216.059 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




