Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 96 m²
Finca rústica en venda a La Puebla del Río
La Puebla del Río
0% comisión a compradores para este activo. Ikesa informa que no cobra comisión de ningún tipo por inmuebles procedente de Entidades Financieras y Fondos de Inversión, así como producto de Obra Nueva.
El precio no tiene incluido aquellos gastos que por Ley le pudiera corresponder a la parte adquiriente tales como IVA/ITP, Notaria, Registro.
Ikesa es agencia homologada de diferentes Entidades Financieras, disponemos de la mayor oferta de la provincia, visite nuestra web: ikesainmobiliaria.es
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
506 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
506 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
145.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.053 €
Cost total de l'immoble:
157.053 €
Estalvi aportat:
29.000 €
Import de la hipoteca:
128.053 €
Interessos totals:
54.094 €
Cost total amb hipoteca
211.147 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.