Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 5 banys
- 840 m²
Pis en venda a Plaza Constitución, 9, La Puebla de Almoradiel
La Puebla de Almoradiel
Se vende casa situada en pleno centro de la localidad, enfrente del ayuntamiento, la iglesia y al lado del parque. Una casa muy bonita con un gran estilo en su fachada y estructura que llama la atención. Preciosa por fuera e interesante por dentro. Dotada para una amplia gama de negocios: casa rural, centro de día, hostal, restaurante, etc. En la actualidad tiene la actividad de restaurante en funcionamiento, concina industrial, salón amueblado y amplia terraza propia para sus clientes.
Consta de 3 plantas: 1ª, 2ª, buhardilla, sótano y un patio de 200m2.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.310 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.310 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
370.000 €
Impostos i despeses de la compra:
35.499 €
Cost total de l'immoble:
405.499 €
Estalvi aportat:
74.000 €
Import de la hipoteca:
331.499 €
Interessos totals:
140.037 €
Cost total amb hipoteca
545.536 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




