- 10 habs.
- 4 banys
- 550 m²
Casa o xalet en venda a La Palma del Condado
La Palma del Condado
Magnífica casa señorial, situada en el centro de La palma del Condado. Está constituida de una planta baja, CASA, con amplio zaguán con suelo de marmol y azulejos pintados a mano, doble cancela y distribuidor en cruz hacia las habitaciones, galeria y salón. Tiene un gran salón con chimenea de caoba y decorado con azulejos del ceramista Orce. 2 patiosdespensa, cocina, sala de plancha, 2 baños (TERMOS ELECTRICOS) un trastero y un despacho que hace esquina con calle San Sebastián con entrada independiente. En la planta de arriba tiene 2 habitaciones y una terraza con trastero exterior. De manera independiente está adjunto, por puerta de hierro un piso de 200 metros con 4 habitaciones, 2 baños, cocina, despensa, gran salón con chimenea y suelo de madera y terraza interior.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.005 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.005 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
290.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.371 €
Cost total de l'immoble:
312.371 €
Estalvi aportat:
58.000 €
Import de la hipoteca:
254.371 €
Interessos totals:
107.455 €
Cost total amb hipoteca
419.826 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




