Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 3 banys
- 500 m²
Casa adosada en venda a Las Cuevas - Los Gómez
La Orotava
chalet unifamiliar aislado con vistas de mirador sin cable s en la calle ni postes todos soterrados zona muy tranquila son ningún sonido de coches ect una calle sin salida para vecinos precios atardeceres ect amueblado completamente amueblado y con televisores 4 k y hasta de 75" 60" ect lavadora balay nueva con neveras nuevas prácticamente balay y LG grande AAA h herremientas nuevas la mitad de jardinería ect iluminación solar en el 100% de exteriores con alguna farola ect a la vez 200 m de farmacia carnicería strugman supermercado y paradas de autobús ect
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.068 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.068 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
900.000 €
Impostos i despeses de la compra:
56.497 €
Cost total de l'immoble:
956.497 €
Estalvi aportat:
180.000 €
Import de la hipoteca:
776.497 €
Interessos totals:
328.020 €
Cost total amb hipoteca
1.284.517 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




