- 3 habs.
- 2 banys
- 113 m²
- 2ª Planta
Dúplex en venda a La Llagosta
La Llagosta
Dúplex de obra nueva, en el centro de La LLagosta.
La superficie construida es de 113,30 m2 y la útil es de 87,70 m2.
Consta de 3 habitaciones, 2 individuales y una suite, distribuidas en dos plantas, salón comedor con cocina abierta con salida al balcón, 2 baños y una gran terraza de 27,28m2.
Acabados de primera calidad, persianas eléctricas, ventanas con doble acristalamiento para aislar tanto el ruido y temperatura exterior, Sistema de climatización por aerotermia, conductos integrados en el techo. El piso es todo exterior y muy luminoso.
La finca consta de parking , con ascensor directo en el mismo edificio, no incluidos en el precio de compra del piso.
Precio sin IVA incluido.
No dudes en concertar cita con nosotros y ven a verlo sin compromiso.
Finques La clau
609781725- 935605722
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:31 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:5 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.200 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.200 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
335.000 €
Impostos i despeses de la compra:
35.699 €
Cost total de l'immoble:
370.699 €
Estalvi aportat:
67.000 €
Import de la hipoteca:
303.699 €
Interessos totals:
128.293 €
Cost total amb hipoteca
498.992 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.