- 2 habs.
- 1 bany
- 72 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Calle Santa Marta, 34, La Algaba
La Algaba
Tenemos el placer de presentarle este fantástico piso en exclusiva EN LA CALLE EN PLENO CENTRO DE LA ALGABA EN LA CALLE SANTA MARTA. Consta de Salón-comedor, cocina amueblada, 2 dormitorios y baños.
ES UNA PLANTA PRIMERA SIN ASCENSOR.
Si desea vivir en un piso amplio y con todos los servicios disponibles esta vivienda es su oportunidad. En su entorno encontrará satisfec has todas sus necesidades, desde supermercados, bancos, colegios públicos y privados, centros médicos y deportivos, paradas de transporte público, etc. Honorarios de la inmobiliaria no incluidos en el Precio de venta.
V. P. Gastos de Notaría, Registro e Impuestos no incluidos. D. I. A (Documento informativo abreviado) a disposición del consumidor RD 258/05 Junta de Andalucía. ". ". ".
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
472 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
472 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
135.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.353 €
Cost total de l'immoble:
146.353 €
Estalvi aportat:
27.000 €
Import de la hipoteca:
119.353 €
Interessos totals:
50.419 €
Cost total amb hipoteca
196.772 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.