- 3 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Carrer de Llevant, La Florida
L'Hospitalet de Llobregat
Piso alquilado ideal para inversores, con rentabilidad desde el primer día. Se vende vivienda actualmente alquilada, con 65 m² construidos, distribuidos en tres habitaciones, un baño y terraza. Dispone de aire acondicionado y se sitúa en una tercera planta real. Ubicada en una zona bien comunicada y con todos los servicios, con alta demanda de alquiler. Renta actual: 963 € al mes. Contrato de alquiler vigente hasta el 27/09/2029. Importante: la vivienda se encuentra alquilada y no está disponible para uso propio. Las fotografías pueden no reflejar el estado actual del inmueble. Operación dirigida exclusivamente a inversores. El precio de venta no incluye impuestos ni gastos de compraventa (ITP o IVA según proceda, notaría, registro, gestoría u otros gastos legalmente aplicables). Excelente oportunidad para adquirir un activo inmobiliario con inquilino en vigor y rentabilidad consolidada.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:153 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:31 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Forn
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
601 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
601 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
167.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.603 €
Cost total de l'immoble:
185.603 €
Estalvi aportat:
33.400 €
Import de la hipoteca:
152.203 €
Interessos totals:
64.296 €
Cost total amb hipoteca
249.899 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.