- 2 habs.
- 2 banys
- 50 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Calle Narcís Monturiol, 15, Port - La Cota - Puig Sec
L'Escala
Apartamento en l’Escala cerca del puerto y a unos 100 mts. de la playa de Riells. Con una superficie de 50m², está compuesto por un luminoso salón-comedor con salida a la terraza, una cocina americana, dos habitaciones dobles con armarios empotrados y exteriores, un baño completo y un aseo. Los suelos son de gres y las ventanas de aluminio. Es un primer piso sin ascensor.
La comunidad cuenta con un amplio jardín con zonas de sol y sombra y una gran piscina comunitaria. Dispone de los servicios de un conserje todo el año.
Este apartamento dispone de licencia turística.
ITP: según tipo vigente
Notaría y registro: según aranceles
AICAT: 1581
API: 651
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:281 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:53 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
826 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
826 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
230.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.996 €
Cost total de l'immoble:
254.996 €
Estalvi aportat:
46.000 €
Import de la hipoteca:
208.996 €
Interessos totals:
88.287 €
Cost total amb hipoteca
343.283 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.