- 4 habs.
- 1 bany
- 125 m²
Casa o xalet en venda a Parque Atlántico - Ronda este
Jerez de la Frontera
GRUPO INMOBILIARIO DEL SUR, les presenta esta encantadora casa situada en Torrecera, una pedania de Jerez de la Frontera. Con una superficie 120 m², esta acogedora vivienda cuenta con 3 habitaciones individuales y 1 habitación doble, junto con 1 baño completo. Destaca por su buen estado de conservación y su ambiente acogedor. El inmueble dispone de cocina, comedor, lavadero, patio con barbacoa y azotea. Está al lado del colegio, campo de futbol, cerca del ambulatorio, bazar, bares, supermercados, etc... ¡No pierdas la oportunidad de vivir en este tranquilo entorno rural!
FINANCIAMOS EL 100%
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
432 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
432 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
125.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.403 €
Cost total de l'immoble:
134.403 €
Estalvi aportat:
25.000 €
Import de la hipoteca:
109.403 €
Interessos totals:
46.216 €
Cost total amb hipoteca
180.619 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.