- 1 hab.
- 1 bany
- 60 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle Florencia, Montañar - El Arenal
Jávea / Xàbia
¿Se imagina despertar a un paso del mar y desayunar en una terraza infinita? En Residencial Azure es posible. A tan solo 400 metros de la Playa del Arenal, presentamos una promoción de obra nueva con acabados de alta gama y todas las facilidades que busca. Lo que hace único a Azure: Zonas Comunes: Refrésquese en su piscina rodeada de cuidados jardines. Viviendas: Desde luminosos pisos de 1 y 2 dorm. hasta áticos de 3 dorm. de ensueño con piscina privada en el solárium. Ubicación Top: En un entorno consolidado, rodeado de servicios y con una comunicación envidiable. Equipamiento: Para su total tranquilidad, el precio incluye parking y trastero. Venga a conocer un residencial donde la calidad constructiva y la ubicación estratégica se unen para crear un hogar único en Jávea.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordCalefacció
ElectricitatEstat
BéGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
936 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
936 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
261.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.171 €
Cost total de l'immoble:
289.171 €
Estalvi aportat:
52.200 €
Import de la hipoteca:
236.971 €
Interessos totals:
100.105 €
Cost total amb hipoteca
389.276 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.