- 5 habs.
- 2 banys
- 147 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Calle Adarves Bajos, San Ildefonso - Catedral
Jaén Capital
JUNTO A LA PUERTA DEL ANGEL, PISO DE 5 DORMITORIOS, SALON, COCINA INDEPENDIENTE, PATIO, LAVADERO, ARMARIOS EMPOTRADOS, BAÑO, ASEO, LUMINOSO, ASCENSOR, INTERESADOS PREGUNTAR POR SERGIO, REF. 1252, LLAMANDO AL TELEFONO NUEVE CINCO TRES NUEVE SIETE SIETE DOS CERO CUATRO.
Se informa al cliente que los gastos notariales, registrales, I.T.P. honorarios de intermediación y/o financieros y otros gastos inherentes a la compra-venta no están incluidos en el precio. Periodo de validez del precio ofertado,7 días. Le recordamos que como consumidor tiene derecho a que se le informe y entregue la documentación informativa que corresponda, según el caso, en base a lo dispuesto en el Decreto 21805 de 11 de Octúbre que regula el Reglamento de información al Consumidor en la compra-venta y arrendamiento de vivienda en Andalucía.-.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
568 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
568 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
165.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.803 €
Cost total de l'immoble:
176.803 €
Estalvi aportat:
33.000 €
Import de la hipoteca:
143.803 €
Interessos totals:
60.747 €
Cost total amb hipoteca
237.550 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.