Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 140 m²
- 19000 m² terreny
Finca rústica en venda a Iznatoraf
Iznatoraf
Se vende finca de recreo en el Parque Natural de Cazorla, Segura y las Villas, término municipal de Iznatoraf, con 1.9 hectáreas de terreno de labor y forestal, y con fuente de agua propia con arroyo que circunvala la finca. La finca cuenta con una vivienda de 140m2, 4 dormitorios, salón de 35 m2 con chimenea, 2 baños, cocina y trastero. Además, cuenta con teléfono vía satélite, antena parabólica y paneles solares. Vistas panorámicas maravillosas.
Contactos:
Antonia
Juan Ramon
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Piscina
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.071 €
Cost total de l'immoble:
267.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
217.071 €
Interessos totals:
91.698 €
Cost total amb hipoteca
358.769 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




