Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
- 600 m² terreny
Casa adosada en venda a Avenida San Sebastián, Urbasur
Islantilla
CHALET CON ENCANTO! Islantilla es una bonita encrucijada de luz y mar situada en uno de los rincones más privilegiados de la Costa de Andalucía, entre las aguas de Lepe e Isla Cristina. Amoldado sobre un balcón poblado de pinares que asoma al Atlántico. La vivienda está situada en este enclave El chalet situado unos 200 metros de la playa, en zona dotada de bares restaurantes y supermercado Se compone de dos plantas: -Planta baja: dormitorio con baño en suite, cocina completamente equipada, la cual dispone de lavadero y despensa. Después un salón con chimenea cuya característica principal es la luminosidad, con acceso a una terraza amplia con agradables vistas -Primera planta: dos dormitorios amplios con armarios empotrados y baño completo Mejor ver! Te va a encantar!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ButàAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.039 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.039 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
299.900 €
Impostos i despeses de la compra:
23.064 €
Cost total de l'immoble:
322.964 €
Estalvi aportat:
59.980 €
Import de la hipoteca:
262.984 €
Interessos totals:
111.094 €
Cost total amb hipoteca
434.058 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.