- 3 habs.
- 2 banys
- 160 m²
Casa o xalet en venda a Avenida de Los Derechos Humanos, Señorío de Illescas
Illescas
HOGARES ILLESCAS vende en exclusiva espectacular CHALET ADOSADO EN EL SEÑORIO DE ILLESCAS con las mejores calidades.
En la planta principal encontramos;
Hall de bienvenida que incluye aseo de cortesía, una gran cocina donde encontramos amplio espacio de office, con las mejores calidades en materiales y amplio garaje.
Seguidamente encontramos un gran salón que da paso a dos ambientes muy bien distinguidos, zona de comedor y la zona de estar muy acogedora, desde el mismo tenemos acceso al porche y al jardín. Dispone además de un jardín delantero que da acceso a la puerta principal.
La primera planta se compone de;
Dormitorio principal muy amplio y luminoso con zona para vestidor y un cuarto de baño en suite con ventanal.
Dos dormitorios secundarios amplios y con armarios empotrados.
Un cuarto de baño independiente para dar servicio a estos.
NO DUDE EN PREGUNTARNOS Y
VISITARLA VIVIENDA.
HIPOTECA 100%
NO DUDES EN VENIR A VISITARLO!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:300 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:30 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Forn
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.274 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.274 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
359.900 €
Impostos i despeses de la compra:
34.590 €
Cost total de l'immoble:
394.490 €
Estalvi aportat:
71.980 €
Import de la hipoteca:
322.510 €
Interessos totals:
136.240 €
Cost total amb hipoteca
530.730 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.