- 3 habs.
- 2 banys
- 75 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Ponent - Set Camins
Igualada
Et presentem aquest espectacular i lluminós habitatge, totalment exterior i amb una fantàstica orientació d'est a oest, situat en una excel·lent zona d'Igualada. Una opció ideal per a famílies que busquen espai, confort, molta llum natural i la comoditat de tenir tots els serveis a l'abast, ja que està situat davant mateix d'una de les millors escoles d'Igualada, que cobreix des de pàrvuls fins a batxillerat.
L'habitatge destaca per ser totalment exterior i molt assolellat, gràcies a la seva doble orientació i a les seves estances àmplies amb grans finestrals oscil·lobatents que aporten molta claredat i ventilació creuada natural durant tot el dia. El gran menjador i sala d'estar ofereix un espai de convivència molt ampli i assolellat amb accés directe a l'exterior.
La distribució inclou un dormitori principal tipus suite amb bany privat complet equipat amb plat de dutxa, i també un segon bany complet equipat amb banyera, perfecte per a la resta de la família o visites. La cuina independent és espaiosa i està molt ben distribuïda, amb accés directe a una pràctica zona de safareig independent.
L'edifici disposa d'ascensor per a una accessibilitat total sense barreres arquitectòniques, d'un modern videoporter intel·ligent que aporta un extra de seguretat i comoditat, i la propietat inclou una còmoda plaça de pàrquing de fàcil accés en el mateix immoble. L'habitatge gaudeix d'una excel·lent distribució amb bones fusteries i espais molt ben aprofitats en totes les seves estances.
Contacta amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita sense compromís!
El venedor no té la condició de gran tenidor.
Cèdula d'habitabilitat vigent
Certificat d'eficiència energètica vigent.
El preu de venda no inclou els impostos derivats de la compravenda (ITP), ni les despeses de notaria, Registre de la Propietat o qualsevol altra despesa inherents a la transmissió de l'immoble, d'acord amb la normativa vigent.
API N.2218/BCN / aicat: 344
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:183 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:38 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
739 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
739 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
220.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.996 €
Cost total de l'immoble:
243.996 €
Estalvi aportat:
44.000 €
Import de la hipoteca:
199.996 €
Interessos totals:
66.125 €
Cost total amb hipoteca
310.121 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.