Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 97 m²
Casa o xalet en venda a Husillos
Husillos
CHALET-CASA PARA REFORMAR EN LA URBANIZACION EL SALERO CONSTA DE 2.293,25 M2 DE PARCELA TOTALMENTE VALLADA, LA FINCA TIENE UNA CASA DE 93 M2 CONSTRUIDOS CONSTA EN PLANTA BAJA: SALON,COCINA, UN DORMITORIO, UN BAÑO, ENTRADA Y EN LA PARTE DE ARRIBA QUE SE SUBE POR UNA ESCALERA POR FUERA UN DORMITORIO UNA DESPENSA. TIENE UNA NAVE BASTANTE AMPLIA CON TRES ENTRADAS (DOS DE ELLOS PORTONES), TIENE DISTINTOS HUECOS PARA METER COSAS, TIENE UNA PISCINA EN FORMA REDONDA LA CASA HACE FALTA PONERLA EN MARCHA Y SANEARLE DEBIDO QUE LLEVAN TIEMPO SIN HABITAR LA CALEFACCION ES DE GASEOLEO, Y ES UNA URBANIZACION HABITADA
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
302 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
302 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
85.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.541 €
Cost total de l'immoble:
93.541 €
Estalvi aportat:
17.000 €
Import de la hipoteca:
76.541 €
Interessos totals:
32.334 €
Cost total amb hipoteca
125.875 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.