- 4 habs.
- 2 banys
- 110 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Fuentepiña
Huelva Capital
Excelente vivienda 110 metros construidos, de esquina, totalmente exterior, que consta de 4 dormitorios muy amplios, 2 cuartos de baño completos, cocina y salón comedor. Incluye cuartillo en última planta, muy cómodo, de 1,5 por 2 metros. Tercera planta con ascensor. Cocina y un cuarto de baño se reformaron (azulejos) recientemente. Se ha dedicado los últimos años a alquiler universitario, alta rentabilidad. Se vende por imposibilidad de atender. Dispongo de garaje con cuartillo en el mismo edificio, en venta prioritaria con la vivienda (16.000 ). Soy particular, atiendo por wasap y teléfono, abstenerse inmobiliarias.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
651 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
651 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
187.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.086 €
Cost total de l'immoble:
202.086 €
Estalvi aportat:
37.400 €
Import de la hipoteca:
164.686 €
Interessos totals:
69.569 €
Cost total amb hipoteca
271.655 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




