- 4 habs.
- 3 banys
- 130 m²
- 140 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle las Delgadas, 15, Nuevo Parque - Los Rosales - Tráfico Pesado
Huelva Capital
¡¡ Magnifica Casa Adosada¡¡¡ Seminueva, con acabados de primera, todo lujo de detalles, terrazas, calefacción central, sistemas lumón, suelos en gres porcelamico, paredes lisas, puertas y carpintería de diseño, magníficas terminaciones. Casa Adosada en una de las mejores zonas de la ciudad. Vivienda de cuatro amplios dormitorios, armarios a medida, uno e ellos en planta planta baja, calefacción central frio calor en toda la vivienda, gran terraza patio trasero, y magnífica terraza aislada con sistema lumon, gran cocina amplia espaciosa con electrodomésticos de última generación , no se pierda su magnífico salón con dos ambientes totalmente diferenciados. Tres espectaculares baños, todos de diseño, amueblado con acabados de primera. Vestidor en dormitorio principal. Gran habitación trastero. No deje de ver la magnífica buhardilla donde puede tener una quinta habitación una sala de juegos de relax. Vivienda con magníficas posibilidades. Consúltenos.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
970 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
970 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
279.900 €
Impostos i despeses de la compra:
21.664 €
Cost total de l'immoble:
301.564 €
Estalvi aportat:
55.980 €
Import de la hipoteca:
245.584 €
Interessos totals:
103.743 €
Cost total amb hipoteca
405.307 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.