- 5 habs.
- 1 bany
- 665 m²
Casa o xalet en venda a Hondón de los Frailes
Hondón de los Frailes
En planta baja, gran nave de 527 m2 con oficina, aseos y con acceso a dos calles en casco urbano de Hondón de los Frailes. Amplias puertas y techos altos. Terraza delantera para usar como aparcamiento o zona de estar. Ideal para realizar tus proyectos o para convertir en otra vivienda.
En primera planta y con una superficie de 138 m2 vivienda con gran terraza y bonitas vistas al pueblo y la montaña.
Cuenta con un amplio patio para solarium y dispone de 4 habitaciones dobles, 1 habitación sencilla, baño completo, cocina comunicada con salón y galería lavadero.
Un lienzo en blanco para hacer realidad tus sueños de negocio y/o vivienda!! No lo dejes escapar!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ButàEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
469 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
469 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
129.900 €
Impostos i despeses de la compra:
14.893 €
Cost total de l'immoble:
144.793 €
Estalvi aportat:
25.980 €
Import de la hipoteca:
118.813 €
Interessos totals:
50.191 €
Cost total amb hipoteca
194.984 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.