Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 2 banys
- 200 m²
- 120 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Santiago, 19, Hinojos
Hinojos
Amplisima casa en Hinojos, rodeada de un entorno natural de pinares en el corazón de doñana, a 15 minutos del rocio y 25 de la playa de matalascañas. La casa esta situada en el centro urbano,con entrada y salida por dos calles, rodeada de todo tipo de servicios. Consta de dos salones, uno de ellos con chimenea, dos baños completos, seis habitaciones dobles, cocina,pequeño patio con pozo y gran terraza soleada con habitación de desahogo.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
344 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
344 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
98.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.601 €
Cost total de l'immoble:
106.601 €
Estalvi aportat:
19.600 €
Import de la hipoteca:
87.001 €
Interessos totals:
36.752 €
Cost total amb hipoteca
143.353 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




