Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 3 banys
- 2397 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a De Baños a Linares, Guarromán
Guarromán
BAJADA DE PRECIO ¡
Casa /chalet con buena comunicación con la ciudad y de la A-4.Inmueble con excelente mantenimiento y conservación de todo el diseño de construcción y parcela . La vivienda consta de una sola planta con un semisótano independiente de la planta principal .esta climatizada en su totalidad , con aire acondicionado frio /calor ,acumuladores de calor para el invierno en caso necesario .
Consulte con nuestro agente , estaremos encantados de atenderle y asesorarle.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
824 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
824 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
240.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.471 €
Cost total de l'immoble:
256.471 €
Estalvi aportat:
48.000 €
Import de la hipoteca:
208.471 €
Interessos totals:
88.065 €
Cost total amb hipoteca
344.536 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.