- 10 habs.
- 7 banys
- 318 m²
- 172 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Los Cuervos, Granadilla de Abona ciudad
Granadilla de Abona
Se vende amplia casa con 6 apartamentos alquilados como COLIVING, en el pueblo de Granadilla de Abona.
La casa dispone de dos plantas. En la planta baja tienen 2 apartamentos de 1 dormitorio cada uno alquilados actualmente por 800€ al mes con contratos temporales de tres meses, 2 apartamentos sin terminar y 1 que falta por hacer.
En la planta alta hay 3 apartamentos más. Dos de ellos en forma de estudios alquilados por 800€ al mes y otro apartamento de tres dormitorios alquilado por 900€ al mes .Además hay una terraza en la azotea comunitaria con vistas a la montaña.
Todas las viviendas tienen internet y se comparte las zonas comunes y la lavadora.
El precio son 419.000€.
La casa se encuentra cerca de la estación de autobuses, supermercados, farmacias, comercios y parques.
No dude en visitarnos sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Llogat amb inquilinsAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.432 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.432 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
419.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.339 €
Cost total de l'immoble:
446.339 €
Estalvi aportat:
83.800 €
Import de la hipoteca:
362.539 €
Interessos totals:
153.149 €
Cost total amb hipoteca
599.488 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.