Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 9 habs.
- 3 banys
- 250 m²
- 115 m² terreny
Casa o xalet en venda a Cuesta del Perro Alta, 2, Barrio de Albaicín
Granada Capital
Magnífica casa dividida en tres apartamentos totalmente independientes para reformar se distribuye en planta baja con 83,44 m2 con patio de 31,40m2 primera planta con 71,45m2 con una terraza de 11,15 m2 con unas vistas espectaculares de la alhambra y en la segunda planta terraza 55,45m2 con vistas realmente increíbles de la Alhambra. Está situada a escasos metros de la Calle Calderería una de las calles más emblemáticas de Granada. Consúltenos sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Pati
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
730 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
730 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.696 €
Cost total de l'immoble:
226.696 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
184.696 €
Interessos totals:
78.022 €
Cost total amb hipoteca
304.718 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.