- 4 habs.
- 1 bany
- 95 m²
Pis en venda a Carretera de la Sierra, 70, Crta. De la Sierra
Granada Capital
PARTICULAR VENDE:
Piso situado en novena planta, con magníficas vistas, muy luminoso. En Carretera de la sierra-nuevo acceso a la Alhambra, una de las zonas más demandadas de la ciudad. Rodeada de espacios verdes, a espaldas del río Genil; a 10 minutos a pie de Puerta Real y a un minuto de la circunvalación.
Características :
- 95m2
- 3 /4 Dormitorios
- Un armario empotrado
- Salón con terraza
- 1 baño
- Cocina
- Lavadero
- Planta 9 de 10
- Zonas verdes, parques , comercios...
- Parada de bus en la puerta
Una vivienda que podrás reformar como tú quieras, ya que por su estructura te permite mucho juego en la reorganización de los espacios. Podrás unir cocina y lavadero para ganar amplitud, llenar el vestidor de armarios empotrados o convertirlo en un 4º dormitorio.
¡Ven a verlo!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
826 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
826 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
238.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.656 €
Cost total de l'immoble:
256.656 €
Estalvi aportat:
47.600 €
Import de la hipoteca:
209.056 €
Interessos totals:
88.313 €
Cost total amb hipoteca
344.969 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




