Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 180 m²
Apartament en venda a Carrer Go-9, 29, Bocines - Nembro - Cardo
Gozón
También en venta de casa:
Características comunes:
Casa Compuesta por 3 apartamentos:
Cada apartamento dispone de capacidad para 3 personas con la posibilidad de incluir cama supletoria. Disponen de 2 plantas, una de ellas bajo cubierta.
Habitación matrimonial con baño completo (el baño está dentro de la habitación). Secador de pelo. Cocina-comedor totalmente equipado (lavavajillas, vitrocerámica, horno microondas, lavadora, plancha y tabla de planchar, tostadora, cafetera, nevera, televisor, etc...). Dispone también de una sala de estar con televisor y sofá-cama para dos personas.
Zona ajardinada y aparcamiento privado. Calefacción en cada estancia.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
5 a 10 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.139 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.139 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
325.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.199 €
Cost total de l'immoble:
353.199 €
Estalvi aportat:
65.000 €
Import de la hipoteca:
288.199 €
Interessos totals:
121.745 €
Cost total amb hipoteca
474.944 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




