- 4 habs.
- 2 banys
- 131 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Carrer del Puigmal, 3, Santa Eugènia
Girona Capital
Dúplex a Santa Eugènia - Oportunitat d'Or!
EXCLUSIVA APIALIA. Descobreix aquest espectacular dúplex de 113 m² útils ubicat a la desitjada zona de Santa Eugènia. Es tracta d'una propietat parcialment reformada que combina comoditat i potencial, perfecta per a famílies que busquen espai i qualitat. Construït l'any 2004, aquest immueble ofereix una distribució intel·ligent amb 4 dormitoris (3 habitacions més una suite) repartits en dues plantes, garantint privacitat i funcionalitat per a tots els membres de la llar.
El dúplex disposa de 2 banys completament reformats amb plat de dutxa modern, ideals per al benestar quotidià. El saló-menjador és especialment ampli, amb aproximadament 22 m², creant un espai perfecte per a la convivència familiar. La cuina office integrada i equipada facilita la vida diària, mentre que el parquet als sòls li confereix calidesa i elegància. Una de les habitacions té accés a un balcó privat, perfecte per gaudir de l'aire fresc.
Les finestres amb doble vidre garanteixen un excel·lent aïllament tèrmic, mentre que la calefacció per gas natural assegura confort durant tot l'any. La fusteria exterior d'alumini i la interior en blanc completen una estètica moderna i neta. L'edifici compta amb ascensor i porter automàtic, facilitant l'accés i la seguretat. A les golfes de la segona planta trobaràs un safareig independent i un traster, perfectes per a l'emmagatzematge.
Actualment en bon estat, aquest dúplex està en procés de tramitació del certificat d'habitabilitat i el CEE. Amb una classe energètica E (consum de 234,00 kWh/m² any) i emissions CO2 E (50,00 kg CO2/m² any), és una opció accessible. Preu sense ITP (10%) ni despeses notarials i registrals, que corren a càrrec del comprador.
El preu sí inclou els honoraris d'intermediació de l'API. El propietari no considera gran tenidor. Agència amb el núm. 9443 Aicat i Col·legià 583 del Col·legi Api de Girona.
No deixis passar aquesta oportunitat a Santa Eugènia!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:234 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:50 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.000 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.000 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
279.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.971 €
Cost total de l'immoble:
308.971 €
Estalvi aportat:
55.800 €
Import de la hipoteca:
253.171 €
Interessos totals:
106.948 €
Cost total amb hipoteca
415.919 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.