- 4 habs.
- 1 bany
- 80 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Sant Narcís
Girona Capital
Pis de 80 m² construïts en una primera planta del carrer Costa Brava, al barri de Sant Narcís de Girona. Té quatre habitacions, una cosa difícil de trobar a aquest preu, i és ideal per a famílies o per a qui necessiti espai per treballar des de casa.
L'habitatge té una sala-menjador exterior amb finestral, on hi caben sofà i taula per a sis persones. La cuina, en forma de L, té placa vitroceràmica, forn i taulell de marbre, i al darrere hi ha una zona de rentador i una galeria tancada i coberta, molt pràctica per estendre la roba i guardar coses.
Hi ha una habitació doble amb armari encastat i tres habitacions individuals, que es poden fer servir com a dormitoris, despatx o vestidor. El bany és complet i està en bon estat: plat de dutxa amb mampara, moble amb rentamans, bidet i finestra a l'exterior. Tot el pis té calefacció amb radiadors.
Sant Narcís és un barri consolidat, amb comerços, escoles i serveis, i és a prop del centre de Girona i de l'estació.
80 m² construïts (Cadastre)
4 habitacions i 1 bany
1a planta, pis exterior
Galeria tancada i zona de rentador
Calefacció amb radiadors
Edifici de 1978
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
790 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
790 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
220.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.996 €
Cost total de l'immoble:
243.996 €
Estalvi aportat:
44.000 €
Import de la hipoteca:
199.996 €
Interessos totals:
84.485 €
Cost total amb hipoteca
328.481 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.